מסילות רכבת ותחנות

שדרוג והרחבת תחנת נתב”ג

מגה-פרויקט שמטרתו הוספת מסילת ישירות מכיוון לוד, ירושלים והמסילה המזרחית אל תחנת נתב”ג, תוך הרחבת תחנת הרכבת והוספת רציפים בסמוך לתחנה הקיימת. היקף הפרויקט כ-1.5 מליארד ₪. חזרה לעמוד הפרויקטים
ראה פרויקט

מסילת החוף, אוניברסיטה- רישפון

הכפלת מסילות בין תחנת הרצליה  לתחנת האוניברסיטה. במסגרת הפרויקט מתבצעות בין היתר עבודות להארכת רציפים 5-6 בתחנת הרצליה. היקף עלויות הביצוע בפרויקט: כ-130 מלש”ח, כולל מבנה עליון  ועבודות תקשורת. חזרה לעמוד הפרויקטים
ראה פרויקט

מסילת השרון- קטע מרכזי

קטע מסילה משוקע בין מחלף רעננה צפון למחלף כפר שמריהו, כולל תחנת רכבת רעננה מערב, רציפים ומגרשי חניה. חזרה לעמוד הפרויקטים
ראה פרויקט

תת”ל 79 פלשת שורק

ניהול פרויקט מסילה פלשת שורק- עוקף לוד- תת”ל -79 – בתכנון מוקדם סטטוטורי: קידום תוכנית ות”לית  להקמת מסילה כפולה ומערך חישמול בייעוד מטענים, אשר תשמש גם כקו נוסעים מהיר בין
ראה פרויקט

מסילה מזרחית קטע A

פרויקט המסילה המזרחית הינה חלק מתכנית השלמת רשת מסילות ברזל ארצית, אשר תעקוף את אזור גוש דן, תחבר בין ארבעת המטרופולינים של המדינה, ותיצור עורק תחבורתי עיקרי לסחורות ונוסעים במרחב המזרחי ותפחית בעומס
ראה פרויקט

מסילת עפולה טבריה

מסילת עפולה טבריה הינה חלק ממערך “מסילות הגליל”, המחבר את מסילות החוף למסילות הצפון.  במסגרת הפרויקט מתוכננות שלוש תחנות: תחנת עפולה, תחנת כפר תבור ותחנת טבריה. חזרה לעמוד פרויקטים
ראה פרויקט

מסילת העמק מערב

פיתוח של הקמת מסילת רכבת חדשה באורך כולל של כ-60 ק”מ מחיפה לבית שאן, מהירות תכן 160 קמ”ש. ח.פ.ת ניהלה את התכנון וההקמה של הקטע המערבי של מסילת העמק הכולל- 6
ראה פרויקט
סגירת תפריט
דילוג לתוכן